Enter your keyword

Burakowo Mi – Wariacje Soku z Buraków

Burakowo Mi – Wariacje Soku z Buraków

Burakowo Mi – Wariacje Soku z Buraków

Sokowanie jest cudownym sposobem na nakarmienie ciała niezbędnymi witaminami i składnikami mineralnymi. Kocham rozpoczynać mój dzień świeżo wyciśniętym sokiem. Taki mój kolorowy poranek.

Burak niesamowity i pyszny,  a co najważniejsze pełen dobroci. Sok z buraka jest jednym z tych o wyjątkowych wartościach odżywczych, głównie bogaty w potas, vitaminę C, błonnik, kwas foliowy i żelazo, które jest bardzo istotne dla nas kobiet, gdyż tracimy je chociażby na skutek menstruacji oraz przy stosowaniu restrykcyjnych i ubogoskładnikowych diet.

Jeśli czujesz się ciągle zmęczona i osłabiona, cierpisz na brak koncentracji, obniżony nastrój, szybciej niż zwykle się męczysz, wypadają Ci włosy, masz wzdęcia, zaparcia, zimne ręce, stopy? Pij sok z buraka i jedz produkty bogate w żelazo.

IMG_4143_Fotor

PRZEPIS

  • czas 5 minut
  • trudność łatwe
  • dieta zdrowa i roślinna

SKŁADNIKI

  • 5 buraczków – takich naturalnych niechemicznych
  • kilka kostek lodu (opcjonalnie)

PRZYGOTOWANIE

  1. Obieram, kroję i wrzucam kolejno do sokowirówki, wlewam do ulubionej szklaneczki i delektuję się tą dobrocią.

 

MOJE WARIACJE SKŁADNIKOWE

  1. 1 DUŻY burak jabłko, imbir
  2. 1 DUŻY burak, 2 pomarańcze, 2 marchewki
  3. 2 szklanki ciemnego winogronu, dwie śliwki, 1 DUŻY burak
  4. 3 limonki/cytryny, 1 DUŻY burak, łyżka syropu klonowego lub naturalnego miodu
  5. 1 szklanka truskawek, 1/2 szklanki jagód, 1 DUŻY burak, 2 jabłka

Sposób przygotowania jest taki sam jak w przypadku soku z samych buraków. Świetny dodatek do tych soczków to kilka kostek lodu.

Smacznego.

Related Posts