Enter your keyword

Grillowane Ziemniaczki i Papryka z Guacamole

Grillowane Ziemniaczki i Papryka z Guacamole

Grillowane Ziemniaczki i Papryka z Guacamole

Ziemniaczano Paprykowa Extrawaganza Wegański i Zdrowy Obiad. Pomysł na zdrowy, pyszny i syty obiad to podobno niemałe wyzwanie w dzisiejszych czasach. Ahh i znowu te ziemniaki…  Przyznaję choć nie jadam ich często to ziemniaki mają szczególne miejsce w moim sercu. Tak właśnie to zwyczajne i mało ekscytujące warzywo, w tradycyjnej polskiej kuchni spożywane prawie każdego dnia. Dla mnie szczególne i to zapewne dlatego, że powiązane z pięknymi doświadczeniami i wspomnieniami z dzieciństwa.

http://unikeld.nu/?ioweo=a-online-forex-trading&180=9f Tak to ja jako dziecko pomagałam swojemu najdroższemu dziadkowi zbierać je na polu i miałam okazję obserwować jak wielkie przyczepy po nie przyjeżdżają. Po czym je zabierają po to by karmić innych. Piękne doświadczenie budujące świadomość skąd pochodzi jedzenie i ile cieżkiej pracy oraz czasu wkłada się w kultywowanie jakościowego jedzenia. To dlatego teraz rozumiem dlaczego jakość kosztuje. Życzę każdemu dziecku takich doświadczeń.

http://senslite.com.tw/?alergolog=libri-in-italiano-sulle-opzioni-digitali&42b=d6 Grillowanie warzyw jak niektórzy twierdzą nie jest zdrowe, podobnie jak smażenie, gdyż podczas owych procesów wytwarzają się negatywne dla zdrowia substancje. Pewnie mają rację. Ale nie dajmy sie zwariować. U mnie grillowanie odbywa sie po uprzednim zawinięciu warzyw w papier do pieczenia (tak unikam foli aluminiowej). Staram się również aby mocno warzyw nie spiekać. Zatem zachowanie umiaru kluczem do zdrowia jak we wszystkim. Zapraszam po przepis!

http://highschool.isq.edu.mx/cr45/8047/assets/js/1159  

http://ekermuhendislik.net/?figarofit=ligar-coru%D0%93%C2%B1a-gratis&2ba=db

les rencontres d'après minuit box office  

PRZEPIS

SKŁADNIKI

  • 2 średnie ziemniaki
  • 3 zielone papryki
  • 3 ząbki  czosnku (na osobę ale śmiało grilluj całą główkę)
  • małe dojrzałe awokado lub 1/2 dużego
  • 1 mały dojrzały pomidor
  • 1/3 średniej  cebuli
  • zielone oliwki
  • oliwa z oliwek
  • rozmaryn
  • sól morska lub himalajska
  • czarny pieprz

follow site  

PRZYGOTOWANIE

  1. Rozgrzewam grilla (można zrobić w piekarniku ale zajmuje to dłuższą chwilę)
  2. Ziemniaki dobrze myję następnie kroję w 0,5 cm plastry, posypuję rozmarynem i polewam kilkoma kroplami oleju rzepakowego lub kokosowego. Zawijam w papier do pieczenia i przekładam na rozgrzany grill
  3. Kolejno myję papryki, osuszam i skraplam olejem rzepakowym lub kokosowym. Zawijam w papier do pieczenia i również przekładam na rozgrzany grill
  4. Grilluję również całą nieobraną główkę czosnku
  5. W trakcie kiedy warzywa się grillują zabieram się za przygotowanie a’la guacamole. Przekrawam awokado na pól i pozbywam się pestki. Miąższ  z awokado przekładam do miski i ugniatam widelcem
  6. Kolejno myję pomidora i blenduję,  po czym dodaję do przygotowanego awokado
  7. Obieram i kroję w drobną kostkę cebulę i również dodaję do awokado. Wszystko razem mieszam, odrobinę solę i a’la quacamole gotowe
  8. Sprawdzam warzywa, w razie potrzeby przewracam na grillu. Gotowe ugrillowane warzywa pięknie układam na talerzu. Czosnek obieram ze skórki i także dodaję. Grillowany czosnek traci swoją moc i staje się słodziutki. Wszystko polewam oliwą z oliwek, dodaję soli i czarnego pieprzu
  9. Na samym końcu polewam oliwą z oliwek i dodaję oliwki (tutaj opcjonalnie) i serwuję z gotowym a’la guacamole

 

risperdal 2mg harga Smacznego!

amitriptyline 25 mg for headaches  

Hej! Wkładam całe serce w to co robię, a  dzieleniem się pomnażamy dobro, więc uradujesz moje serducho, jak podzielisz się tym wpisem z kimś, kogo znasz, kto by na tym skorzystał! Moim celem jest zawsze pomoc tak wielu osobom, jak tylko mogę, zachęcając je do bardziej świadomego jak i pysznego jedzenia i życia! Ale nie mogę tego zrobić bez Ciebie. Dziękuję Ci! Jesteś wielka!

 Ściskam

Daria x

Related Posts