Enter your keyword

Jaglanka na Mleku z Orzecha Włoskiego

Jaglanka na Mleku z Orzecha Włoskiego

Jaglanka na Mleku z Orzecha Włoskiego

Jaglanka na Mleku z Orzecha Włoskiego, Wegańskie i bez Glutenu Śniadanie. Zamiast owsianki dla odmiany na śniadanie jaglanka. Kasza jaglana to cud natury mający wspaniały wpływ na zdrowie. Proso jest ziarnem idealnym dla tych, którzy borykają się z zakwaszeniem, gdyż to ziarno świetnie odkwasza organizm.

Jaglanka na Mleku z Orzecha Włoskiego, Wegańskie i bez Glutenu Śniadanie to jedno z moich ostatnio ulubionych porannych przysmaków. Aczkolwiek kasza to także idealny zastępnik innych posiłków. Na przykład idealnie sprawdza się jako zastępnik do ziemniaków, białego ryżu, płatków śniadaniowych. Nie tylko dla odmiany smaku ale przede wszystkim dla zdrowia.

Kasza to źródło między innymi witamin z grupy B oraz żelaza, wapnia, fosforu, potasu i krzemu. Wzmacnia i ociepla wychodzony organizm oraz ma wiele innych cudownych właściwości. Zapraszam pyszne jaglane śniadanie, a poniżej podlinkuję inne pyszne jaglane przepisy z których zawsze dowiesz się czegoś nowego na temat tego zbawiennego ziarna. Tymczasem Jaglanka na Mleku z Orzecha Włoskiego, Wegańskie i bez Glutenu Śniadanie.

 

img_6181_fotor

PRZEPIS

  • czas do 20 minut
  • trudność łatwe
  • dieta bez nabiału, glutenu/mąki, cukru

SKŁADNIKI

  • 1 szklanka ugotowanej kaszy jaglanej
  • 1 szklanka mleka z orzecha włoskiego
  • 1/2 łyżeczki cynamonu cejlońskiego
  • 1 lub 1/2 łyżeczki siemienia lnianego

PRZYGOTOWANIE

  1. Gotuję kaszę jaglaną. Najpierw kaszę płuczę w bardzo zimnej wodzie aby pozbyć się z niej goryczy. Pluczę do momentu, aż pozbędę się mętnej wody. Kaszę gotuję w proporcji 1:2 (1 szklanka kaszy na 2 szklanki wody). Do garnka z kaszą dodaję 1 łyżeczkę oleju kokosowego oraz szczyptę soli himalajskiej lub morskiej. Gotuję pod przykrywką i gotuję kaszę przez 10 minut, po czym wyłączam gas i pozostawiam pod przykryciem na 5 minut
  2.  Tu znajdziesz przepis na mleko z orzecha włoskiego, które przygotowuje podczas gotowania się kaszy
  3. Gotową kaszę wsypuję do miseczki, dodaje siemię lniane oraz zalewam mlekiem. Finalnie posypuję cynamonem i oczywiście dla tych lubiących słodkie śniadania można dodać łyżkę ksylitolu lub miodu

Smacznego!

Inne Jaglane Łakocie:

Hej! Wkładam całe serce w to co robię, a  dzieleniem się pomnażamy dobro, więc uradujesz moje serducho, jak podzielisz się tym wpisem z kimś, kogo znasz, kto by na tym skorzystał! Moim celem jest zawsze pomoc tak wielu osobom, jak tylko mogę, zachęcając je do bardziej świadomego jak i pysznego jedzenia i życia! Ale nie mogę tego zrobić bez Ciebie. Dziękuję Ci! Jesteś wielka!

 Ściskam

Daria x

Related Posts